Voordat de daadwerkelijke werkzaamheden beginnen komt een dak specialist langs om een grondige inspectie uit te voeren bij uw woning. Tijdens deze inspectie wordt gekeken naar de aangegeven problemen en worden alle mogelijke oorzaken onderzocht en genoteerd. Afhankelijk van de problemen worden er in sommige gevallen tijdelijke oplossingen geboden om verdere problemen te voorkomen.
2. Offerte
Na de inspectie wordt in overleg met de klant besproken of deze een mogelijke offerte wil ontvangen van Dakservice Midden Nederland. Indien hier een akkoord op wordt gegeven gaan wij kijken welke materialen en andere kosten in kaart moeten worden gebracht, afgestemd op de wensen van onze klanten. U ontvangt maximaal binnen drie dagen een offerte met alle kosten en gegevens.
3. Werkzaamheden uitvoeren
Indien u akkoord gaat met de offerte wordt een geschikte datum en tijd afgesproken om de werkzaamheden te voltooien. Bij werkzaamheden die niet binnen een dag kunnen worden voltooid wordt gekeken welke gepaste oplossingen u het best schikken. Nadat alle werkzaamheden zijn uitgevoerd komt de dak specialist langs bij u om te overleggen of aan alle wensen is voldaan.
4. Nazorg
Tot slot kunt u na de gedane werkzaamheden ongevraagd advies ontvangen om uw dak, gevel of schoorsteen in optimale staat te houden. U kunt altijd contact opnemen met ons nadat de werkzaamheden zijn uitgevoerd.